Forum Eufor OTS

Witam na oficianym Forum Eufor OTS


#1 2009-10-15 19:00:58

krist_

Użytkownik

Skąd: Mazowsze ^
Zarejestrowany: 2009-10-10
Posty: 25
Punktów :   

Propozycje.

Tutaj postanowiłem zamieszczać wszystkie moje propozycje. Będę je zamieszczał w różnych formach Tzn. w postaci skryptów (od razu mówię, że nie wszystkie są mojego autorstwa, zwyczajnie przeszukałem sieć) lub po prostu luźnych propozycji. Proszę również o nie spamowanie postami typu "żal mi cie" jak to już bywało. Dzięki z góry; *
No to zacznijmy.

Addon Doll


Item: Addon Doll (ID: 9693)
Funkcja: Po użyciu komendy "!addon <nazwa addona>" (np. !addon Mage) dodaje nam wszystkie addony z tego outfitu, po czym usuwa lalkę.
W data/talkactions/talkations.xml dodaj:

Kod:

 <talkaction words="!addon" event="script" value="addondoll.lua"/>W data/talkactions/scripts/addondoll.lua dodaj:
function onSay(cid, words, param)
local femaleOutfits = { ["citzen"]={136}, ["hunter"]={137}, ["mage"]={138}, ["knight"]={139}, ["noblewoman"]={140}, ["summoner"]={141}, ["warrior"]={142}, ["barbarian"]={147}, ["druid"]={148}, ["wizard"]={149}, ["oriental"]={150}, ["pirate"]={155}, ["assassin"]={156}, ["beggar"]={157}, ["shaman"]={158}, ["norsewoman"]={252}, ["nightmare"]={269}, ["jester"]={270}, ["brotherhood"]={270}, ["demonhunter"]={288}, ["yalaharian"]={324} }
local maleOutfits = { ["citzen"]={128}, ["hunter"]={129}, ["mage"]={130}, ["knight"]={131}, ["nobleman"]={132},["summoner"]={133}, ["warrior"]={134}, ["barbarian"]={143}, ["druid"]={144}, ["wizard"]={145}, ["oriental"]={146}, ["pirate"]={151}, ["assassin"]={152}, ["beggar"]={153}, ["shaman"]={154}, ["norsewoman"]={251}, ["nightmare"]={268}, ["jester"]={273}, ["brotherhood"]={278}, ["demonhunter"]={289}, ["yalaharian"]={325} }
local msg = {"Command requires GOOD param!", "You dont have Addon Doll!", "Bad param!", "Full Addon Set sucesfully added!"}
local param = string.lower(param)

if(getPlayerItemCount(cid, 9693) > 0) then
if(param ~= "" and maleOutfits[param] and femaleOutfits[param]) then
doPlayerRemoveItem(cid, 9693, 1)
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, msg[4])
doSendMagicEffect(getCreaturePosition(cid), CONST_ME_GIFT_WRAPS)
if(getPlayerSex(cid) == 0)then
doPlayerAddOutfit(cid, femaleOutfits[param][1], 3)
else
doPlayerAddOutfit(cid, maleOutfits[param][1], 3)
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, msg[1])
end
else
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, msg[2])
end
end

Frags Remover


Item: Black Skull (ID: 9969) - równie dobrze może być to inny item
Funkcja: Usuwa wszystkie fragi, po czym zmienia się w zwykłego skulla.
W data/actions/actions.xml dodaj:

Kod:

 <action itemid="9969" event="script" value="tools/blackskull.lua"/>W data/actions/scripts/tools/blackskull.lua dodaj:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
if(getPlayerRedSkullTicks(cid) == 0) then
doCreatureSay(cid, "You dont have any frags!", TALKTYPE_ORANGE_1)
else
doCreatureSay(cid, "Frags sucesfully removed.", TALKTYPE_ORANGE_1)
doPlayerSetRedSkullTicks(cid, -getPlayerRedSkullTicks(cid))
doTransformItem(item.uid, 2320)
end
end

Infinity Mana Potion


Infinity Potion (ID: 7488)
Funkcja: Jako jeden, niekończący się potion dodaje graczowi many w zależności od profesji i poziomu.
W data/actions/actions.xml dodaj:

Kod:

<action itemid="7488" event="script" value="scripts/infinity.lua" allowfaruse="1"/>

W data/actions/scripts/infinity.lua dodaj:

Kod:

 -- Infinity Mana Potion - by Chybus. --
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
    local level = getPlayerLevel(cid)
    local mlevel = getPlayerMagLevel(cid)
    -- Exhausted Settings --
    local exhausted_seconds = 1,5 -- How many seconds manarune will be unavailible to use. --
    local exhausted_storagevalue = 7000 -- Storage Value to store exhaust. It MUST be unused! --
    -- Exhausted Settings END --
    -- Mana Formula Settings --
    -- You can use "level" and "mlevel" --
    local mana_minimum = (level * 1) + (mlevel * 3) 
    local mana_maximum = (level * 1) + (mlevel * 3) + 200
    -- Mana Formula Settings END --
    local mana_add = math.random(200, 600)
        -- We check the charges. --
        if(item.type > 1) then
            -- Exhausted check. --
            if(os.time() > getPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue)) then
                -- Entity is player? --
                if(isPlayer(item2.uid) == 1) then
                    doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_MAGIC_RED)
                    doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_MAGIC_GREEN)
                    doSendAnimatedText(topos, mana_add, TEXTCOLOR_DARKYELLOW)
                    doPlayerAddMana(item2.uid, mana_add)
                    setPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue, os.time() + exhausted_seconds)
                    doChangeTypeItem(item.uid, item.type - 1)
                else
                    doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_POFF)
                    doPlayerSendCancel(cid, "You can use this potion only on players.")
                end
            else
                doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_POFF)
                doPlayerSendCancel(cid, "You are exhausted.")
            end
        else
            if(os.time() < getPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue)) then
                doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_POFF)
                doPlayerSendCancel(cid, "You are exhausted.")
            else
                if(isPlayer(item2.uid) == 1) then
                    doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_MAGIC_RED)
                    doSendMagicEffect(topos, CONST_ME_MAGIC_GREEN)
                    doSendAnimatedText(topos, mana_add, TEXTCOLOR_DARKYELLOW)
                    doPlayerAddMana(item2.uid, mana_add)
                    setPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue, os.time() + exhausted_seconds)
                    doRemoveItem(item.uid, 0)
                else
                    doSendMagicEffect(frompos, CONST_ME_POFF)
                    doPlayerSendCancel(cid, "You can use this potion only on players.")
                end
            end
        end
    return 1
end

Ten skrypt jest mojego autorstwa! Potion nie kończy się, dodaje many w zależności od levela i magic levela! Ma dopasowane exhausted.

Drunk Rune


Funkcja : Runa bardzo przydatna na OTS RPG, takim jak Eufor ! Niewiarygodna zmiana w PvP Paraliż + Drunk = Pewna śmierć, no chyba żee...
w spells.xml dodaj linijkę :
<rune name="Drunkness" id="2267" charges="1" maglv="20" exhaustion="2000" blocktype="solid" allowfaruse="1" script="custom/drunk.lua" />
Następnie tworzymy plik drunk.lua w folderze spells/scripts i uzupełniamy tekstem :

Kod:

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED)

local condition = createConditionObject(CONDITION_DRUNK)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 20000)
setCombatCondition(combat, condition)

local area = createCombatArea( { {1, 1, 1}, {1, 3, 1}, {1, 1, 1} } )
setCombatArea(combat, area)

function onCastSpell(cid, var)
    return doCombat(cid, combat, var)
end

Ostatnio edytowany przez krist_ (2009-10-21 18:02:17)


Pomogłem ? Daj reputa ^^


http://r9.fodey.com/2075/4732317444354180bb5fa32130fdb882.0.gif

Offline

 

#2 2009-10-15 19:53:32

AmerSmokDruid

Użytkownik

16110065
Skąd: Krzęcin
Zarejestrowany: 2009-10-09
Posty: 20
Punktów :   

Re: Propozycje.

Świetny pomysł


http://public5.tektek.org/img/av/0910/d09/1635/ee9c662.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/0910/d09/1647/3d28632.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/0910/d10/0630/e95c995.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/0910/d10/0646/dca6503.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/0910/d10/1034/cafa508.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/0910/d10/1042/c893135.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/0910/d10/1047/fbe6661.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/0910/d10/1154/7531177.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/0910/d10/1202/f790999.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/0910/d10/1205/e59e779.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/0910/d10/1214/3276571.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/0910/d10/1219/5c56615.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/0910/d10/1226/0482111.pnghttp://public5.tektek.org/img/av/0910/d10/1232/8d3d112.png
******************************************
Dam ci cos? NIE!
Dedne cie bez powodu? NIE!
Czy Oddam Ci Exp? NIE!
*********************************************
Czy Pomoge Ci Czasem? TAK!
Czy Bede Dla Ciebie Miły? TAK!
Czy Zaufam Ci? TAK!
************************************************************
[img]http://magic.org.pl/games/img/Duch Nosoroszca.png[/img]
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/wizard.asp]http://r9.fodey.com/2074/78a613e746b3407282541f8577b56ea3.0.gif

Offline

 

#3 2009-10-15 20:33:28

Aradna

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-10-14
Posty: 13
Punktów :   

Re: Propozycje.

Dobre ale ta Drunk Rune bez sensu;p zepsulo by to pvp na ots


http://r9.fodey.com/2076/6cf00c07aa7343f2a290ce58760c1188.0.gif

Offline

 

#4 2009-10-15 20:46:13

krist_

Użytkownik

Skąd: Mazowsze ^
Zarejestrowany: 2009-10-10
Posty: 25
Punktów :   

Re: Propozycje.

Wyobraź sobie jakby ładnie było można trapować ...


Pomogłem ? Daj reputa ^^


http://r9.fodey.com/2075/4732317444354180bb5fa32130fdb882.0.gif

Offline

 

#5 2009-10-17 14:55:36

Lubie Parowki

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-10-09
Posty: 29
Punktów :   

Re: Propozycje.

Co wy gadacie bardzo dobra rzecz. Na blodcore Cię oblali ale co tam

Offline

 

#6 2009-10-17 17:08:12

Aradna

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-10-14
Posty: 13
Punktów :   

Re: Propozycje.

Wyobrazam sobie... to wlasnie by bylo bez sensu poniewaz knight przypuscmy by sie skladal w pare sec ^^


http://r9.fodey.com/2076/6cf00c07aa7343f2a290ce58760c1188.0.gif

Offline

 

#7 2009-10-17 18:05:53

Meepo

Użytkownik

3973059
Call me!
Skąd: Athens
Zarejestrowany: 2009-10-10
Posty: 35
Punktów :   

Re: Propozycje.

To może napisz także autora tych skrypów !


http://img97.imageshack.us/img97/6659/19916637444482a4bd8e07e.jpg
Reset charów = //.
http://img378.imageshack.us/img378/4828/usebar.png

Offline

 

#8 2009-10-17 18:16:59

krist_

Użytkownik

Skąd: Mazowsze ^
Zarejestrowany: 2009-10-10
Posty: 25
Punktów :   

Re: Propozycje.

Meepo, zauważ, że pisałem, że skrypty nie są moje, tak ? ^^ Szukałem ich w sieci. Czytanie ze zrozumieniem
@Aradna : A od czego jest Dwarven Ring?

Idźmy dalej...


POTWORY

Demigorgon


Silniejszy przodek Demodrasa. Jest szybki, zwinny, potrafi zadać na prawdę krytyczne obrażenia (do 1000). Widzi niewidzialnych, jest odporny na ogień, nie można go sparaliżować. Zrobiłem go z myślą o dobrym expowisku dla każdej profesji. Loot jest zróżnicowany, ale dość opłacalny Przejdźmy do skryptu.

Kod:

 <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
  <monster name="Demigorgon" nameDescription="a demigorgon" race="blood" experience="7200" speed="400" manacost="0">
    <health now="15000" max="15000"/>
    <look type="39" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2881"/>
    <targetchange interval="60000" chance="0"/>
    <strategy attack="100" defense="0"/>
    <flags>
      <flag summonable="0"/>
      <flag attackable="1"/>
      <flag hostile="1"/>
      <flag illusionable="0"/>
      <flag convinceable="0"/>
      <flag pushable="0"/>
      <flag canpushitems="1"/>
      <flag staticattack="50"/>
      <flag lightlevel="0"/>
      <flag lightcolor="0"/>
      <flag targetdistance="1"/>
      <flag runonhealth="300"/>
    </flags>
    <attacks>
      <attack name="melee" interval="2000" min="-300" max="-700"/>
      <attack name="dragon firewave" interval="6000" chance="80"/>
      <attack name="dragon firebomb" interval="7000" chance="40"/>
      <attack name="orshabaal berserk" interval="8000" chance="35" /> 
    </attacks>
    <defenses armor="44" defense="40">
      <defense name="intense healing" interval="5000" chance="70" min="200" max="600"/>
    </defenses>
    <immunities>
      <immunity physical="0"/>
      <immunity energy="0"/>
      <immunity fire="1"/>
      <immunity poison="1"/>
      <immunity lifedrain="0"/>
      <immunity paralyze="1"/>
      <immunity outfit="0"/>
      <immunity drunk="1"/>
      <immunity invisible="1"/>
    </immunities>
    <voices interval="2000" chance="5">
      <voice sentence="MWAHAHAH!SOUL FIRE!"/>
      <voice sentence="ZCHHHHHHH!"/>
    </voices>
    <loot>
      <item id="2148" countmax="98" chance1="100000" chancemax="0"/>
      <item id="2672" countmax="5" chance1="20000" chancemax="0"/>
      <item id="2413" chance="5000"/>
      <item id="2498" chance="999"/>
      <item id="2546" countmax="23" chance1="2222" chancemax="0"/>
      <item id="2796" countmax="7" chance1="6666" chancemax="0"/>
      <item id="1987" chance="6666">
      <item id="2201" chance="2222"/>
      <item id="2432" chance="3333"/>
        <inside>
          <item id="2148" countmax="50" chance1="100000" chancemax="0"/>
          <item id="2149" countmax="4" chance1="1666" chancemax="0"/>
          <item id="2392" chance="2333"/>
          <item id="2146" countmax="4" chance1="2222" chancemax="0"/>
          <item id="2414" chance="1666"/>
          <item id="2492" chance="909"/>
        </inside>
      </item>
    </loot>
  </monster>

Taotie


Odmienna rasa gargulca. Taotie jest dużo bardziej wytrzymały. Miota kamieniami w każdego intruza, czyniąc z Niego kupkę pyłu. Obrażenia, jakie potrafi zadać sięgają 1000.

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
  <monster name="Taotie" nameDescription="a taotie" species="undead" race="undead" experience="5000" speed="300" manacost="0">
    <health now="7000" max="7000"/>
    <look type="95" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="3022"/>
    <targetchange interval="60000" chance="0"/>
    <strategy attack="100" defense="0"/>
    <flags>
      <flag summonable="0"/>
      <flag attackable="1"/>
      <flag hostile="1"/>
      <flag illusionable="0"/>
      <flag convinceable="0"/>
      <flag pushable="0"/>
      <flag canpushitems="1"/>
      <flag staticattack="50"/>
      <flag lightlevel="0"/>
      <flag lightcolor="0"/>
      <flag targetdistance="1"/>
      <flag runonhealth="30"/>
    </flags>
    <attacks>
      <attack name="melee" interval="2000" min="-200" max="-700"/>
      <attack name="small stone" interval="2000" chance="90" min="-310" max="-520"/>
      <attack name="berserk" interval="3049" chance="70" />
      <attack name="large rock" interval="7500" chance="100" min="-300" max="-1000"/> 
    </attacks>
    <defenses armor="45" defense="45"/>
    <immunities>
      <immunity physical="0"/>
      <immunity energy="1"/>
      <immunity fire="1"/>
      <immunity poison="1"/>
      <immunity lifedrain="0"/>
      <immunity paralyze="1"/>
      <immunity outfit="0"/>
      <immunity drunk="0"/>
      <immunity invisible="1"/>
    </immunities>
    <loot>
      <item id="2148" countmax="20" chance1="100000" chancemax="0"/>
      <item id="2671" countmax="3" chance1="33333" chancemax="0"/>
      <item id="2475" countmax="2" chance1="33333" chancemax="0"/>
      <item id="2666" countmax="3" chance1="33333" chancemax="0"/>
      <item id="1987" chance="100000">
      <item id="2514" chance="1222">
      <item id="2197" chance="3333">
      <item id="2654" chance="909">
        <inside>
          <item id="2489" chance="2500"/>
          <item id="2148" countmax="5" chance1="100000" chancemax="0"/>
        </inside>
      </item>
    </loot>
  </monster>

Golden Scarab


Golden Scarab to najsilniejszy ze skarabeuszy. Jest bardzo szybki, a do tego paraliżuje przeciwnika. W ułamku sekundy potrafi pozbawić życia nawet doświadczonego podróżnika! Obrażenia Złocistego Skarabeusza nie są tak duże, ale w parze z paraliżem są bardzo groźne. Jego punkty życia i doświadczenia, są porównywalne z Demonem, lecz ten Skarabeusz to na pewno groźniejszy przeciwnik!

Kod:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
  <monster name="Golden Scarab" species="poison" nameDescription="an golden scarab" race="venom" experience="6500" speed="450" manacost="0">
    <health now="8200" max="8200"/>
    <look type="79" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="3004"/>
    <targetchange interval="60000" chance="0"/>
    <strategy attack="100" defense="0"/>
    <flags>
      <flag summonable="0"/>
      <flag attackable="1"/>
      <flag hostile="1"/>
      <flag illusionable="0"/>
      <flag convinceable="0"/>
      <flag pushable="0"/>
      <flag canpushitems="1"/>
      <flag staticattack="50"/>
      <flag lightlevel="0"/>
      <flag lightcolor="0"/>
      <flag targetdistance="1"/>
      <flag runonhealth="0"/>
    </flags>
    <attacks>
      <attack name="melee" interval="2000" min="-190" max="-430"/>
      <attack name="poison field" interval="3000" chance="85"/>
      <attack name="poison storm" interval="3000" chance="75" min="-220" max="-560"/>
      <attack name="hydra paralyze" interval="10000" chance="70" /> 
      <attack name="hydra poisonwave" interval="3000" min="-400" max="-450" chance="60" />
    </attacks>
    <defenses armor="32" defense="33">
      <defense name="haste" interval="10000" chance="40"/>
    </defenses>
    <immunities>
      <immunity physical="0"/>
      <immunity energy="0"/>
      <immunity fire="0"/>
      <immunity poison="1"/>
      <immunity lifedrain="0"/>
      <immunity paralyze="1"/>
      <immunity outfit="0"/>
      <immunity drunk="1"/>
      <immunity invisible="1"/>
    </immunities>
    <summons max="5">
      <summon name="scarab" interval="2000" chance="20"/>
    </summons>
    <loot>
      <item id="2148" countmax="90" chance1="100000" chancemax="0"/>
      <item id="2162" chance="2500"/>
      <item id="2148" countmax="8" chance1="100000" chancemax="0"/>
      <item id="2463" chance="3333"/>
      <item id="1987" chance="100000">
      <item id="2463" chance="3333"/>
        <inside>
          <item id="2135" chance="909"/>
          <item id="2159" countmax="3" chance1="1200" chancemax="0"/>
          <item id="2149" countmax="2" chance1="555" chancemax="0"/>
          <item id="2440" chance="1000"/>
          <item id="2466" chance="800"/>
          <item id="2195" chance="1200"/>
        </inside>
      </item>
    </loot>
  </monster>

W razie potrzeby mogę zrobić (w postaci mapki) expowiska dla tych potworów

@EDIT !

Zamiana CC na GOLDEN NUGGET's


Takie urozmaicenie. Jeśli to nie problem, to można by to wprowadzić w życie

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
       if item.itemid == 2160 and item.type == 100 then
           doRemoveItem(item.uid,item.type)
           doPlayerAddItem(cid,2157,1)
           doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have changed 100 crystal coins to 1 golden nugget")
       elseif item.itemid == 2160 and item.type < 100 then
           doRemoveItem(item.uid,1)
           doPlayerAddItem(cid,2152,100)
           doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have changed 1 crystal to 100 platinum coins")
       end
   end

Następnie tworzymy plik nugget.lua... Wklejamy tam ...

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
      if doRemoveItem(item.uid,1) then
          doPlayerSendTextMessage(cid,22,"You have changed 1 golden nugget to 100 cristal coins")
          doPlayerAddItem(cid,2160,100)
      end
  end

W data\actions edytujemy plik actions.xml i dodajemy tam linijkę ....

Kod:

<action itemid="2157" script="nugget.lua" />

Gotowe !

Orshabaal Annihilator


Taki oto Annihilator ^^ 8 graczy kontra 6 Orshabaali Proponuje jego zamieszczenie gdzieś na respie Orshabaala Może teraz przejdźmy do screenów ...

Oto miejsce, gdzie spotykają się śmiałkowie, którzy pragną stawić czoła Okrutnym Władcom Piekieł - Orshabaalom! Wyzwanie jest wielkie, ponieważ Demoniczne Bossy nie oddadzą łatwo skóry, ale w zamian za ten czyn, będziemy mogli wybrać sobie nagrodę
http://img35.imageshack.us/img35/5008/orhanni1.th.jpg

Tutaj przedstawiona jest główna arena walki. To na niej stoczymy ciężki bój na śmierć i życie z piekielną szóstką. Trzeba wykazać się nie lada odwagą i umiejętnościami, aby pokonać co najmniej dwóch Orshabaali, a wytrzymać obrażenia od 6, żeby przedostać się do pokoju z nagrodą.
http://img194.imageshack.us/img194/5288/orhanni2.th.jpg

Teraz widzisz miejsce, w którym nigdy możesz nie postawić swojej stopy! Naciesz się widokiem, bo tylko nieliczni dostąpią zaszczytu ujrzenia pokoju z nagrodami na własne oczy!
http://img33.imageshack.us/img33/9042/orhanni3.th.jpg

Ostatnio edytowany przez krist_ (2009-10-20 18:12:29)


Pomogłem ? Daj reputa ^^


http://r9.fodey.com/2075/4732317444354180bb5fa32130fdb882.0.gif

Offline

 

#9 2009-10-21 21:23:33

Luki Sorcerer

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-10-10
Posty: 1
Punktów :   

Re: Propozycje.

po prostu świetny pomysł

Offline

 

#10 2009-10-23 16:26:28

Szejk

Administrator

Zarejestrowany: 2009-10-09
Posty: 19
Punktów :   

Re: Propozycje.

Chybus no no no chylę głowe


http://r9.fodey.com/2068/0d4acf94c72f41b8b9524191efdb691a.0.gif



http://img.userbars.pl/158/31571.jpg   
http://img.userbars.pl/160/31921.gif
http://img.userbars.pl/160/31920.gif
http://img.userbars.pl/158/31437.png


Kliknij Tutaj!



http://magic.org.pl/games/img/Szejk.pnghttp://img43.imageshack.us/img43/9429/szejkpro.th.pnghttp://s2.tibiafun.y0.pl/char.php?c=Szejk <--- Kliknij na ten obrazek.

====================================================

Chcesz zobaczyc wszystkie moje propozycje?? Zapraszam

Tutaj!

====================================================


Jak powstaje N00b??KLIK!
________________________________________________________________________________


Jesli czytasz to trzymając ręke na myszcze to znaczy ze jestes debilem ^^

________________________________________________________________________________

Masz Pytanie?? PISZ!

________________________________________________________________________________
Było ich 200 a i tak ich otoczyłem,
________________________________________________________________________________

http://www.youtube.com/watch?v=nMfcAHqhLFo&NR=1

________________________________________________________________________________

GoD jest bogiem,expienie nałogiem,itemki podstawą,pk zabawą.
________________________________________________________________________________
Trzy krotne NIE!
NIE dam ci itemów.
NIE przywołam ci potworów.
NIE pomagam sobie GM.

I tylko jedno TAK
TAK pomoge ci radą jesli spytasz.

________________________________________________________________________________
.............................Kontakt.........................
Mozecie pisac do mnie na gg lecz jest pare zasad wiec tak:
1. Najpierw napisz swoj nick.
2.Nie zaczynaj rozmowy od : eee,dasz mi.. i tp
3. Nie pros o rzeczy typu daj vip acces,lvl lub tp na archy
4. Pytania mile widzane postaram sie odpowiedziec.

a mój nr to :15680997   <--- Jaka końcówka

________________________________________________________________________________

http://img18.imageshack.us/i/szejk.png/    <--- looknij To

________________________________________________________________________________

Pomogłem?? Daj +
Lub notkę Tutaj!

________________________________________________________________________________

Offline

 

#11 2009-10-23 19:56:08

krist_

Użytkownik

Skąd: Mazowsze ^
Zarejestrowany: 2009-10-10
Posty: 25
Punktów :   

Re: Propozycje.

Lecimy dalej

System dawania nagród graczom przez GM/GOD


Któryś z graczy przyczynił się do rozwoju OTS ? Chcesz go wynagrodzić ? Od teraz to żaden problem! Przedstawiam skrypt (edytowałem i dopracowałem go) poprzez który każdy z GMów lub GODów komendą !moh "nick - za co Medal ? może nagrodzić gracza za cokolwiek Jest jeden maleńki minusik Po tym jak GOD użyje komendy, Medal pojawia się w bp GODa, więc potem GOD musi wręczyć sam ten Medal graczowi

W data/talkactions/talkactions.xml dodajemy linijkę :

Kod:

<talkaction words="!moh" script="create moh.lua" />

Następnie w data/talkactions/scripts tworzymy plik moh.lua i wklejamy tam :

Kod:

function onSay(cid, words, param)
    if getPlayerAccess(cid) > 2 then
        if words == "!moh" then
        doSetItemSpecialDescription(doPlayerAddItem(cid, 10136, 1), ""..param.."")
        doPlayerSendTextMessage(cid, 19,"You created Medal of honor with description \""..param.."\" successfully.")
        end
    end
end

Ostatnio edytowany przez krist_ (2009-10-23 21:31:42)


Pomogłem ? Daj reputa ^^


http://r9.fodey.com/2075/4732317444354180bb5fa32130fdb882.0.gif

Offline

 

#12 2009-10-23 22:00:19

Aradna

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-10-14
Posty: 13
Punktów :   

Re: Propozycje.

Nono spoko leci plusik;d


http://r9.fodey.com/2076/6cf00c07aa7343f2a290ce58760c1188.0.gif

Offline

 

#13 2009-10-24 01:53:43

GOD

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-10-24
Posty: 2
Punktów :   

Re: Propozycje.

SERWER RUSZA W SOBOTE TJ. 25.10 O GODZINIE 10;00

IP. EURORA.NO-IP.INFO
PORT 7171

ZAPRASZAMY!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.valhalla-pwi.pun.pl www.cinemacity.pun.pl www.wiptril.pun.pl www.futbol24.pun.pl www.bti.pun.pl